portal osiedli, dzielnic i miast

Gdańsk Łostowice - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


 Komunikacja z Radą Osiedla Ujeścisko-Łostowice / tematy dzielnicowe   

FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Łostowice » Forum » Forum Zakoniczyn
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

Forum Zakoniczyn

Idź do strony 1, 2    Następna     Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    
Autor Wiadomość
www.MojeOsiedle.pl
Site Admin


Dołączył: Nie Mar 21, 2004 19:50
Posty: 536

PostWysłany: Śro Mar 16, 2005 10:19    Temat postu: Forum Zakoniczyn

Witam wszystkich,

padła propozycja by utworzyć forum Zakoniczyna,
Cytat:

Poniewaz Zakoniczyn to teraz glownie nowe osiedla, rozbudowujace sie pod Kowale i nie są one (niestety) Łostowicami proszę o
założenie forum Zakoniczyn.
W Chwili obecnej na forum Łostowice dominują ludzie z Bocianiego, Żurwaiego oraz Pieciu Wzgórz, które są w Zakoniczynie. U
nas internet jest praktycznie w połowie mieszkań.
Ci z Łostowic w zasadzie milczą.


jakie są pozostałe opinie osób z niniejszego forum?
może po prostu lepiej zmienić jego nazwę na Zakoniczyn?
Asia
Gość





PostWysłany: Śro Mar 16, 2005 20:04    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

dziękuję bardzo za propozycję.... już jakiś czas temu pisałam do redakcji Moje Osiedle właśnie z sugestią założenia forum dla mieszkańców Zakoniczyna. Też ostatnio zauważyłam, że na tym forum głównie pojawiają się tematy związane z Bocianim czy Żurawim... Ja będę mieszkanką Bocianiego już w lecie i dlatego chciałabym móc dowiedzieć się jak najwięcej o wadach i zaletach tego miejsca... a żeby to się stało to chciałabym mieć jak najczęstszy kontakt z obecnymi mieszkańcami tych osiedli. Dlatego jeszcze raz dziękuję Ci - redakcjo - za spełnienie mojej prośby... Very Happy
bartosz b
VIP


Dołączył: Sob Lis 27, 2004 20:07
Posty: 885
Skąd: Gdańsk-Zakoniczyn

PostWysłany: Śro Mar 16, 2005 21:41    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

redakcja napisał:
może po prostu lepiej zmienić jego nazwę na Zakoniczyn?


A może "Łostowice i Zakoniczyn"?
Juras
Gość





PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 11:07    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

"Nie chwaląc sie jam to sprawil" jak mawial Zagloba.

W stanie obecnym nazwa Lostowice jest mylaca i czesc ludzi z Zakoniczyna nie skorzysta z Forum.
Wydaje mi sie, ze Lostowice i Zakoniczyn powinny miec oddzialene Fora.
Jestesmy oddaleni o kilka kilometrow i ich problemy nie tycza nas i odwrotnie.
Nie powinno sie wiec tu ich laczyc. To oddzielne osiedla a wrecz dzielnice.
To tak jakby stworzyc Chelm - Ujescisko
albo lepiej Zaspa-Przymorze

aprzeciez Ci powyzsi nie sa razem

Zakoniczyn i Lostowice sa niezalezne pod kazdym wzgledem.
pozdrawiam
krzyhoo
Gość





PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 17:07    Temat postu: pewnie ze ZAKONICZYN

dużo ludzi (tak jak ja) przyszłych mieszkańców Zakoniczyna, może znaleźć na tym forum wiele informacji o naszej dzielnicy. Forum Zakoniczyn jak najbardziej "to jest słuszna koncepcja" Laughing
bartosz b
VIP


Dołączył: Sob Lis 27, 2004 20:07
Posty: 885
Skąd: Gdańsk-Zakoniczyn

PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 10:04    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

Cytat:
Wydaje mi sie, ze Lostowice i Zakoniczyn powinny miec oddzialene Fora.
Jestesmy oddaleni o kilka kilometrow


To nie wiem, gdzie Ty człowieku mieszkasz, bo ja do granic Łostowic mam z 300 metrów.

[quote]i ich problemy nie tycza nas i odwrotnie.[/quote]

No rzeczywiście, choćby ostatnie przykłady na temat dyskusji o autobusach czy sklepach. Pocztę i kościół mamy w Łostowicach, nawet najbliższy przystanek autobusowy tam się znajduje. Ale to nas nie dotyczy.

[quote]Nie powinno sie wiec tu ich laczyc. To oddzielne osiedla a wrecz dzielnice.
To tak jakby stworzyc Chelm - Ujescisko
albo lepiej Zaspa-Przymorze[/quote]

Totalna bzdura. Może tak będzie za 10 lat. Teraz to jeden organizm.
Gość






PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 15:59    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

Bartosz_b: To nie wiem, gdzie Ty człowieku mieszkasz
Mieszkam Obok Ciebie, dwa bloki dalej

Bartosz_b:.... ja do granic Łostowic mam z 300 metrów.
Do Kowal masz 200 m, moze wiec Kowale dolaczyc do Forum

Bartosz_b:choćby ostatnie przykłady na temat dyskusji o autobusach czy sklepach. Pocztę i kościół mamy w Łostowicach, nawet najbliższy przystanek autobusowy tam się znajduje. Ale to nas nie dotyczy.Zaden autobus jadacy do Zakoniczyna nawet nie zachacza o Łostowice, to akurat bardziej z Kowalami, Kościol jest w Łostowicach ??? hmmm, mozliwe ale wydaje mi sie, ze w granicach Zakoniczyna. Szkola i owszem.
Mamy tez wspolne tramwaje z Zaspa SKM ze Srodmiesciem itd...
Po co dzielic na dzielnice przeciez wszystkie nazywaja sie Gdansk

Bartosz_b:Totalna bzdura. Może tak będzie za 10 lat. Teraz to jeden organizm
Nie wiem, moze moj plan Gdanska z 2004 jest nieaktualny ....

PS. Nie odbieraj tego jako zlosliwosc. Poprostu male conieco
pozdrawiam
bartosz b
VIP


Dołączył: Sob Lis 27, 2004 20:07
Posty: 885
Skąd: Gdańsk-Zakoniczyn

PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 19:50    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

Cytat:
Do Kowal masz 200 m, moze wiec Kowale dolaczyc do Forum


Mam raczej z 500, chyba żeOsiedle Świętokrzyskie zaliczamy już do Kowal(bo faktycznie nie wiadomo co to jest).

[quote]Zaden autobus jadacy do Zakoniczyna nawet nie zachacza o Łostowice[/quote]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zaraz, a może Łostowice to dla Ciebie ul. Łostowicka i Cmentarz Łostowicki? Spotkałem się z takim podejściem nieraz.

[quote]Szkola i owszem.[/quote]

No właśnie. Jeszcze o szkole zapomniałem.

[quote]Nie wiem, moze moj plan Gdanska z 2004 jest nieaktualny .... [/quote]

Chyba problem leży gdzie indziej. Smile
Nie odbieraj tego jako zlosliwosc.
Gość






PostWysłany: Sob Mar 19, 2005 17:00    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

Osiedle Swietokrzyskie jest w granicach Kowal i na pewno do niego masz blizej niz do Lostowic.
Najblizszy przystanek ZKM jest przy Wiezyckiej, ktora nie jest w Lostowicach lecz w Zakoniczynie.

Lostowice (Osiedla Lostowickie) np Moje Marzenie, ktorych dotyczy Forum znajduja sie ok 2 km na polodnie od Swietokrzyskiej-Malomiejskiej wiec czy do nich masz 300 m ??

Nie wiem nadal jak problemy tychze maja sie do naszych problemow. Zadna linia autobusowa nie jest wspolna. i nadal nie wiem, ktory z "naszych" autobusow jedzie przez Lostowice. Oswiec mnie.

Moja mapa jest aktualna, a z glowa wszystko w porzdk

A wracajac do meritum uwazam, ze gdyby te fora byly oddzielne bylaby przejrzystosc. Zakoniczyn tylko graniczy z Lostowicami tak samo jak Gdansk z Sopotem.
jeszcze raz ja
Gość





PostWysłany: Sob Mar 19, 2005 17:07    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

Bartosz_b: No rzeczywiście, choćby ostatnie przykłady na temat dyskusji o autobusach czy sklepach. Pocztę i kościół mamy w Łostowicach, nawet najbliższy przystanek autobusowy tam się znajduje
Polecam lektóre planu Gdańska
1.Jak juz wspomnialem kula w plot z tym przystankiem.Very Happy
2.Juz ja to widze jak robisz zakupy na Lostowicach czy jezdzisz autobusem przez Lostowice. Mr. Green
Dla przypomnienia: poczta i kosciol jest w Zakoniczynie.

oczywiscie bez zlosliwosci
bartosz b
VIP


Dołączył: Sob Lis 27, 2004 20:07
Posty: 885
Skąd: Gdańsk-Zakoniczyn

PostWysłany: Sob Mar 19, 2005 17:58    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

Cytat:
Osiedle Swietokrzyskie jest w granicach Kowal i na pewno do niego masz blizej niz do Lostowic.


Kowal nie należą do Gdańska, a O.S.jak najbardziej.

[quote]Najblizszy przystanek ZKM jest przy Wiezyckiej, ktora nie jest w Lostowicach lecz w Zakoniczynie.[/quote]

Jest w Łostowicach.

[quote]Lostowice (Osiedla Lostowickie) np Moje Marzenie, ktorych dotyczy Forum znajduja sie ok 2 km na polodnie od Swietokrzyskiej-Malomiejskiej wiec czy do nich masz 300 m ??[/quote]

Nie, do starych Łostowic.

[quote]Nie wiem nadal jak problemy tychze maja sie do naszych problemow. Zadna linia autobusowa nie jest wspolna. i nadal nie wiem, ktory z "naszych" autobusow jedzie przez Lostowice. Oswiec mnie.[/quote]

155, 255, 256, 113, 175 i 295.

[quote]A wracajac do meritum uwazam, ze gdyby te fora byly oddzielne bylaby przejrzystosc. Zakoniczyn tylko graniczy z Lostowicami tak samo jak Gdansk z Sopotem.[/quote]

A Piecki i Migowo?
Gość






PostWysłany: Sob Mar 19, 2005 23:53    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

w sumie zaczynamy gadac o duperelach a meritum ucieka.
Twierdzisz, ze Tobie wystarczy forum Lostowice, bo w sumie jestesmy jednym cialem, duchem itd. Ja twierdze, ze powinno byc oddzielne fora gdyz mnie nie interesuje forum Lostowickie np. wiesci z Mojego Marzenia.
Obstaje przy nowym forum tj Zakoniczyn i powiem, ze nie zajmuja mnie punkty uslugowe w Lostowicach i sklepy.
Mnie intereuje Zakoniczyn. Jesli bym chcial zawsze moge pouczestniczyc w Lostowickim forum.
Ich pewnie tez nie interesuje co bedzie na Bergiela, piaskownice na i hustawki na Bocianim, osiedle Zurawie, chodnik-bloto do Wiezyckiej czy nasz zbiornik retencyjny.

Nie chce ciagnac watku i sie spierac o duperele. Admin spytal bo zaproponowalem i odpowiedzialem. Chodzi o fakt istnienia forum Zakoniczyn. "Ktos" wymyslil by byl "Zakoniczyn" i to zaproponowal, a Ty to storpedowales i podejrzewam, ze go poprostu nie bedzie.

PS. Tak przegladam www, ogladam mapy i wszedzie stoi jak byk, ze Wiezycka (przy ktorej jest petla autobusowa, zreszta najblizszy przystanek tak sie nazywa) jest w Zakoniczynie.
PS 2. nie wiedzielm, ze 113 jest "nasz" tj jedzie do Zakoniczyna.

Ale co ostatecznie zrobi admin, nie wiem.

bez odbioru.
bartosz b
VIP


Dołączył: Sob Lis 27, 2004 20:07
Posty: 885
Skąd: Gdańsk-Zakoniczyn

PostWysłany: Nie Mar 20, 2005 16:01    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

Cytat:
w sumie zaczynamy gadac o duperelach a meritum ucieka.


Twoja nieznajomość terenu i nazw i w związku z tym mylne wnioski nazywasz duperelami?

[quote]Twierdzisz, ze Tobie wystarczy forum Lostowice, bo w sumie jestesmy jednym cialem, duchem itd. Ja twierdze, ze powinno byc oddzielne fora gdyz mnie nie interesuje forum Lostowickie np. wiesci z Mojego Marzenia.[/quote]

MM też mnie za dużo nie interesuje, chyba że nas jakość dotyczy (próby zabrania autobusu nr 295 lub w przyszłości kontakt naszych dzieci z tamtymi).

O sprawach naszego OSIEDLA (nie dzielnicy) można przecież pogadać na forum osiedlowym.

Nie wiem jakie Ty masz mapy i jak je czytasz. Wkleję (będzie przez parę dni) fragment mapy sprzed wojny. Jak dalej będziesz twierdził swoje to ręce opadają.

http://kargaja.republika.pl/testy/zak.-los.jpg


Ostatnio zmieniony przez bartosz b dnia Mon Mar 21, 2005 11:57, liczba edycji: 2
Gość






PostWysłany: Nie Mar 20, 2005 20:39    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

ok, poddaje sie.
Niech admin to nazwie jak chce nawet Paryz czy Honolulu.
Dziekuje za przedwojenne mapy , tylko dodaj jeszcze sprzed jakiej wojny bo samej mapy nie uraczysz ale wierze, ze posiadasz.
Ja sie wylaczam z dyskusji. Poprostu nie mam czasu ani checi spierac sie z kolega na temat wyzszosci Swiat Wielkanocnych nad Bozonarodzeniowymi. Wyliczasz mi dzielnice i osiedla z dokladnoscia do 1 m. Dla mnie to duperele. Ale niech tam. Masz racje we wszystkim (bo w koncy masz mapy i rece nie opadaja).
Do admina: dziekuje za zajecie sie moja propozycja zalozenie forum Zakoniczyn. Niestety jakakolwiek inicjatywa spotyka sie z wiekszym oporem niz poparciem wiec prosze o uwzglednienie moje prosby bo ja rezygnuje z pomyslu i prosze potraktowac to jakbym o nic nie prosil. Pstryk i zapominamy, ze ja cos pisalem.
Rezygnuje z udzialu w tym forum i sie wylaczam i zaprzestaje wogole uzywac tego forum. Mnie tu juz nie ma.
Poprostu mam to w d... Mam wazniejsze problemy niz bezproduktowa wymiana zdan z omnibusem
Pozdrawiam
Wzgórzowianka
Nowy na forum


Dołączył: Sob Mar 12, 2005 16:31
Posty: 1

PostWysłany: Nie Mar 20, 2005 20:50    Temat postu: Re: Forum Zakoniczyn

"ciekawa" dyskusja Sad mam nadzieję, ze takie klimaty nie będa panowały na 5 wzgórzach jak się tam wprowadzę. przyłączam się do pomysłu utworzenia forum zakoniczyn.
pozdrawiam
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2    Następna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Forum Gdańsk

  

osiedla Gdańska:

  2 Potoki 3 Kolory Albatross Towers Alfa Park Ambasador Apartamenty Nadmorskie Apartamenty Przy Plaży Arkońska Atrium Gdańskie Audiopolis Aura Gdańsk Avalon Awiator Bajkowy Park Baltic Center Barbakan Biskupia Górka Błękitna Kaskada Braci Majewskich Brętowska Brama Brzozowy Park Budowlani Casa Patrizia Castilla (Kowale) Centralpark Chabrowe Chmielna Park Cieszynka City Park Copernicus Cytrusowe Czterobloki Cztery Kąty Cztery Oceany Cztery Pory Roku Długa Grobla Do Studzienki Dolina Dwóch Jezior Dolina Potęgowska Domy Przy Tanecznej Dwa Tarasy Dziedziniec Energooszczędne Fregata Futura Apartamenty Galeon Gardenia Garnizon Habenda Hiszpańskie Hokejowa Horyzont Jabłoniowa (INPRO) Jabłoniowa (PB Kokoszki) Jabłoniowy Sad Jary Jasień Jasień Park Jaworzniaków Jednorożca (Wroński) Jelitkowo Jelitkowski Dwór Jezioro Jasień Jodłowy Park Kameralne Kamienica Francuska Kamienica Pod Wrzosem Kamienice Magellana Kamienice Nad Motławą Kamienice Nad Strzyżą Kamieniczki Akademickie Kartuska 26 Kazimierz Kiełpino Górne Klimaty Klukowo Kolorowe Krokusowe Królewskie Wzgórze Kryształowe Kwartał Kamienic Laurowe Lawendowe Wzgórza Leszczynowe Lipce Łostowice Maciejka Maćkowy Marina Primore Matemblewo Migowskie Tarasy Miłe Miłe Wzgórze Morena Park Morenowe Wzgórze Myśliwska 17 Myśliwska Park Myśliwski Stok Myśliwskie Nad Jarem Nad Jeziorem Nad Wodą Nadmorski Dwór Neptun Park Niedźwiednik Nova Oliva Nowator Nowe Osiedle Nowiec Nowy Horyzont Olimp (Kowale) Oliwa Park Orle Gniazdo Orunia Górna Osowa II Osowa Wodnika Ostoja Myśliwska Pana Tadeusza Parkowe Wzgórze Piastów Pięciu Mostów Piotrkowska 27 Platinum Park Platynowa Pogodne Pohulanka PB Górski Polonica Południowe Pomarańczowe Promienne Przeróbka Przy Srebrnej Ptasia Quattro Towers R.S.M. Budowlani Reduta Żbik Rezydencja Marina Sarnia Dolina Słoneczna Dolina Słoneczna Morena Słoneczne Słoneczne Wzgórza Smęgorzyno Srebrzysta Podkowa (Kowale) Stary Chełm Stylowe Szafarnia Szmaragdowe Wzgórze Szpora 7 Św. Wojciech Świerkowe Świętokrzyskie Świrskiego Trzy Dęby Trzy Żagle Ujeścisko Vivaldiego Wieża Leszka Białego Wieżycka Wieżycka Folwark Wiktorii Wilanowska Willa Wajdeloty Wiszące Ogrody Wolne Miasto Wróbla Staw Wzgórze Elizy Wzgórze Focha Wzgórze Magellana Za Słoneczną Bramą Zabornia Zabytkowa Współczesna Zakoniczyn Zapiecek Zielona Dolina Zielone Zielony Stok Złota Karczma

dzielnice Gdańska:

  Aniołki Brętowo Brzeźno Chełm Kokoszki Krakowiec-Górki Zachodnie Letnica Matarnia Młyniska Nowy Port Oliwa Olszynka Orunia-Św. Wojciech-Lipce Osowa Piecki-Migowo (Morena) Południe Przymorze (Małe i Wielkie) Rudniki Siedlce Stogi z Przeróbką Strzyża Suchanino Śródmieście VII Dwór Wrzeszcz Wyspa Sobieszewska Wzgórze Mickiewicza Zaspa (Młyniec i Rozstaje) Żabianka-Wejhera-Jelitkowo-Tysiąclecia

Forum Sopot

  

osiedla Sopotu:

  Aquarius Dolina Gołębiewska Grunwaldzka 93a Osiedle Marii Ludwiki Osiedle Mickiewicza Polana Świemirowska Przylesie Sopocka Rezydencja

dzielnice Sopotu:

  Brodwino Dolny Sopot Górny Sopot Kamienny Potok Karlikowo Świemirowo

Forum Gdynia

  

osiedla Gdyni:

  Albatros Altoria Apartamenty Altus Apartamenty Conrada Apartamenty Gdynia 3000 Apartamenty Na Polanie Baltic Villa Bernadowo Cadena Park Chrobrego Columbus Demptowo Dolina Cisów Fikakowo Fort Forest Gorczycowa 3 Horyzonty Gdyni Jantarowe Kamienica Bosmańska Kamienica Moderna Kasztanowa Kępa Redłowska Komandorskie Wzgórze Leśne Łanowa I Mistral Morskie Myśliwskie Tarasy Nawigator Orłowska Bryza Parkowe Patio Róży Pomorska 57 Redłowska Kaskada Redłowski Stok Rezydencja Sokół Rezydencja Tarasy Sea Towers Shiraz Park Skłodowskiej Sojowa Sokółka Sokółka Zielenisz Śniadeckich 4 Transatlantyk Uranowa Villa Spokojna Wiczlino Ogród Willa Nad Morzem Witawa Zacisze Leśne Zielona Dolina Zielone

dzielnice Gdyni:

  Babie Doły Chwarzno - Wiczlino Chylonia Cisowa Dąbrowa Działki Leśne Grabówek Kamienna Góra Karwiny Leszczynki Mały Kack Obłuże Oksywie Orłowo Pogórze Pustki Cisowskie - Demptowo Redłowo Śródmieście Wielki Kack Witomino (Radiostacja i Leśniczówka) Wzgórze Św. Maksymiliana

W REGIONIE:
Bytów Chojnice Gdańsk Gdynia Hel Jastarnia Kartuzy Kąty Rybackie Kolbudy Koleczkowo Kosakowo Kościerzyna Krynica Morska Kwidzyn Lębork Łeba Łęgowo Malbork Mierzeszyn Pruszcz Gdański Pszczółki Puck Reda Rumia Słupsk Sopot Starogard Gdański Straszyn Tczew Ustka Wejherowo Władysławowo Żukowo

      FORUM GDAŃSK     FORUM SOPOT     FORUM GDYNIA     FORUM PRUSZCZ GDAŃSKI     FORUM STRASZYN     EURO 2012 GDAŃSK

    FILMY Gdańsk/Sopot/Gdynia      TRÓJMIEJSKA GALERIA      Co warto zobaczyć na świecie?      haloTrójmiasto      haloMiasto

Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Copyright © www.MojeOsiedle.pl 2001-2014   Forum Dyskusyjne MOJE OSIEDLE, DZIELNICA i MIASTO
Załóż forum  |   Kontakt  |   O nas  |   Regulamin   |  Reklama